maanantai 3. marraskuuta 2014

Finniganit

Ensimmäinen oikea postaus peliin siis :)
Finniganit on perhe, joka sai alkunsa siitä että ihastuin Dragon Valleyhin. Siellä oli montakin simiä joilla olisin halunnut aloittaa pelin, mutta päädyin kuitenkin Aaron Finniganiin.


Minua Häntä ei jaksanut kiinnostaa hänen silloinen seurustelukumppaninsa, joten hän pisti välit poikki. Puistossa hän törmäsi sattumalta tähän kaunokaiseen:


Eli Morida O´Conneliin, joka sattumoisin oli myös hänen pomonsa tytär :D . Aaronhan on poliitikko, joten mun mielestä oli jotenkin sopivaa että ne rupes seurustelee :D (huomasin tämän vasta ku pariskunta oli jo pitempään ollut yhdessä, ei siis ollut suunniteltua).


Morida: Älkää katsoko, hus hus.


Onnellinen nainen :)


Ja hyvin, hyvin rakastunut mies :)

-----------------------------

Jouduin muuten lavastamaan nuo kuvat Aaronista ja Moridasta, koska mitään järkeviä ei todellakaan ollut heistä olemassa ennestään :D . Avasin ihan uuden pelitallennuksen Dragon Valleyhin ja kävin kuvaamassa.

Heistä ei kuitenkaan sen enempää kuvia, paitsi vanhuksina saattavat tapahtumissa vilahdella. He saivat 5 lasta. Neljä yhteistä ja Aaronin alienlapsen. Martha, Mellan+Malvin, Mintaka ja Lily. Kaksospojat muuttivat pois kotoa heti aikuistuttuaan, mutta kaikki tytöt vilahtelevat kuvissa. Martha kuitenkin on perijä ja muut muuttavat pois (kunhan maltan luopua :D ) .

HEI, nyt vasta tajuisin että kaikki Lilyä lukuunottamatta lapsista alkaa M kirjaimella :D . Ei sairas, miten en oo ennen huomannu :D . Jos oisin tajunnu, niin oisin alottanu senki M:llä. Nyt ei voi kuitenkaa enää vaihtaa, koska Lily <3

------------------------------

Nykyinen pariskunta:


Tässä on vanhin tytär Martha. Hän tapasi koulun tanssiaisissa Tuulian (en muista enää sukunimeä) ja he alkoivat seurustella.


Tuulia yliopistolla.

------------------------------

No niin, esittelyt sikseen ja pelaamisen pariin :)



Lily sekosi ilosta kun tuli syntymäpäivä.
Lily: Jee, musta tulee teini!
Minä: Voi tyttöparka ku tietäisitki!

'

Kaunis, eikö vain?


Minä: Lily, lopeta nyt se ilmeily että saan susta kunnon kuvan!


Lily: No onks paree sitten että tökötän tässä ku tatti?
Minä: Ihan miten vaa, luovutan! Kuvaan sua myöhemmin ku et huomaa.


Tossa majassa ois voinu vieläki pelehtiä? Tosi turvallista tai jotai. Kattoki painunu jo ihan lommolle :D


Lily: Etpäs päässy yllättää, lälläslää.
Minä: Tosi kypsää Lily.


Oi, johan tätä on odotettukin <3


Minä: Lily hei, susta tulee täti!


Lily: Ai. Entä sitten? Anna mun kerätä rauhassa munia.


Mintaka: Hei Lily, meitä kuvataan.
Lily: Oo niinku sitä ei ois olemassakaan.
Minä: Mitä mä oon tehny ansaitakseni tän tylyyden?
Lily: Ollu ärsyttävä.
Just.


Tuulia: Äiti opettaa sut leikkimään palikkalaatikolla ku tuut sieltä ulos.


Tuulia: Mitä sanoit kulta, äiti ei kuullu?


Että mä rakastan näitä raskausmahatoimintoja <3


Lily iski silmänsä tällaiseen söpöliiniin <3
Lily: Taasko oot siinä?! Painu vakoilemaan muita.
Minä: Ookkei.


Se syntyi! <3 (Anteeksi kuvan laatu, syntyi yöllä, joten oli pimeä)


Tuulia: Pinkasen eeltä kertomaan kaikille!


Minä: Lily mitä sä teet?
Lily: Jätkät tykkää heikoista naisista, joten mä esitän sellasta.
Minä: Lily, sitä poikaparkaa väsyttää, päästä se nukkumaan.
Lily: Älä nyt taas ala puuttumaan!
Minä: Ihan miten vaa.



Mimosa <3



Öisellä taivaalla tapahtui kummia! (Vai voiko niitä enää kummiks sanoa ku tapahtuu vähän väliä?)




Martha oli ällistynyt. Hänen isänsä kertomuksista, siskopuolestaan ja harvase yö käyvistä alieneista huolimatta, Martha ei koskaan voinut kuvitellakaan mitään sellaista.



Se oli ufo! (Aaronia ja Lilya ei pajoa kiinnosta :D )



Marha: Aaaapuaaa!
Minä: Sori, en voi tolle mitää!



Koska Lily <3


Onnellinen isoisä ja pikkuinen Orion <3


Ladyt koulubussissa.
Lily: En huomaa. Mintaka, älä kato sitä!
Mintaka: Lily, sä oot ihan hölmö.
Lily: Älä vaan kato sitä!
Mintaka: No en en.



Orion kasvoi. Peri Marthan (meinasin kirjottaa vaan äitisä, mut tajusin että niin kumman :D ) hiusten värin ja ihonsa ties mistä.



Ja taas on pullat uunissa <3 . Tuulian vuoro näköjään tällä kertaa.



Kuolema tuli hakemaan Mimosan äitin, Nelsan.
Minä: Öh, tuota Lily, eikö sun pitäs olla surullinen ku sun lemmikki kuolee?
Lily: Älä nyt taas säädä, eihä Nelsaa harmita yhtää lähtee, kato ny!



Kuolema: Tuituitui, onko se pikkuNelsa valmis tuonpuoleiseen?
Minä: Just.


Nelsa: Jiihaa! Mennään jo!



Valoa kohti.


Potalle opetusta vauvamasun kera <3


Vietettiin Marthan synttäreitä.


Ja ennenkö kerkesin edes tukkatyyliä muuttaa täytyikin lähteä sairaalaan. Tän perheen elämä on aina yhtä hektistä :D
Tuulia: Marha, sä et kertonu että tää sattuu näin juukelisti!

--------------------

Siinä tämä tällä kertaa! Tää perhe on kyllä välillä ihan seko. Mulla on parhaimmillaan ollu vissii seitsemän simiä ja kolme koiraa tässä taloudessa, itseasiassa näiden kuvien aikaan, Orionin syntymän ja Nelsan kuoleman välissä. Erilaisia kokoonpanoja on ollu ja väliaikasesti niitä on ollu enemmänki :D . Kauhee kuhina koko ajan päällä!

Olkaahan kilttejä mulle, en tosiaan oo ennen tehny tällasta :) . Mutta toki myös korjausehdotuksia  ja vinkkejä saapi antaa. Kommenttia ois ihana kyllä saada!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti