keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Finnigan: Voihan rakkauspakkaus!

Juu, älkää luulkokaan että tää julkasutahti jää pysyväks :D . Nyt oon vaan innostunu, joten aattelin että antaa mennä sitten vaan.

Huomasin tossa muuten että mun asetuksien mukaan anonyymina ei ollu mahollista laittaa kommenttia. Vaihdoin sen mahdolliseksi, eli jos olet aikaisemmin halunnut kommata, mut et ole pystynyt, niin tiedoksi että sen pitäisi olla mahdollista nyt :) . Kuten sanottua, en oikein vielä hallitse tätä hommaa :D

Kokeilin vähän erilaista kuvienmuokkaus tyyliä, katsotaan mitä tykkään :D . Kertokaahan tekin mistä olette tykänneet eniten. Toki kuvien laatukin on näissä kuvissa jo vähän parempaa kuin aikaisemmissa :)



On se vaan <3

Söpsis <3

Ai miten niin käytän liikaa tuota kuosia? :P

Sitten sitä kasvetaan.

Hoplaa.

IIIIIIIIIIHHHHHHH! Siitä tuli ylisöpö <3 . Mun pikku Oliver <3 . En kestä :D . Mä niiin lupaan että saatte kestää taapero-Oliver kuvia ihan tuhottomasti ;)

Tasapuolisuuden nimissä vähän Orioniakin :D

Öö, tota, okei. Siis kuka tuo on ja miks se on tossa asussa?

Part2. Jospa tällä kertaa oikeesti?

Keittiössä porukkaa enemmän kuin laki sallii. Tuo oikeanpuolimmainen on muuten Tuulia, työvaatteiden naurettavuus.

Orion: Syndet, syndet.


Röh, röh.

Että sellanen poju.

<3
Jos ihmettelette mitä Tuulialla on korvassa, niin se on multitäppärin kuuloke. Se on Storen esine, mut en kyllä nyt löytäny sitä mistään. Liekö poistettu valikoimista? Tai sit en vaa löytäny :D
Löytyihän se sieltä! http://store.thesims3.com/productDetail.html?productId=OFB-SIM3:50554

Luulis Marthan kyllästyvän tohon töissä, on meinaan opettaja ammatiltaan :D





Mähän varoitin :D ;)

Mä en tienny et koirat voi tehä noinki :D . Ihmettelin mitä nuo touhuaa, niin Mimosa kaato Orion paran :D

Orion sai selvästi vähintäänkin traumoja asiasta :D

Jos katse voisi tappaa

Martha, pojat ja haiseva potta <3 (niin pitäsköhän ladata se pottamodi :D )

Jei!

Toinen on ihan tohkeissaan kävelyharjotuksista! :D <3


Kattokaa nyt tota ilmettä! Ihan mahtava! :D

Puistossakin kävivät. 

Ja ei, mulla ei oo siitä reissusta mitää järkeviä kuvia :D

Tosin se johtunee siitä että Martha päätti synnyttää. (Takana on keventämättömien meikkejen naurettavuus)

:D

Ja kun yritin kelkkoa Lilyn puistoon lapsenvahdiksi, se päätti kasvaa aikuiseksi. Joten stylaus first.






Mikä tahansa ois sopinu Lilylle, mutta tähän lopulta päädyin <3

Pääshän ne lopultaki sairaalaan :D

Uusin tulokas, Ossian <3

Ja toinenkin uusi tulokas, Thelma <3

Mimosan pikavauveli <3 . Eikö olekin lutunen?

Ylpeä mamma.

Erittäin ylpeä!


Mimosa: Onks toi ihan oikeesti mun vauva? En oo varma haluunko sitä sittenkää.
Minä: Voi voi. Myöhästä.

Minä: Meinaatkos Lily viedä Oliverin ihan todistusten jakoon asti mukanas?
Lily: Hmhmhh, en kuule, en näe.
Just.

Häävaate erillisenä asukokonaisuutena ois kiva tällaselle laiskimukselle :D

Opettajan katse. Syöhän siivosti!
Mistä tuo possunpunainen iho oikeesti Orionille tuli? Ja miksi Thelma näyttää siltä ku se ois lisätty tohon erikseen?

 Voihan rakkauspakkaus <3 <3 <3

Nyt meni hermo!

Ja sen kyllä huomaa!

Mullon nälkä!!!

Minä: Tota, Martha, sulla on kyllä oikein nätti peppu, mut olin palvomassa kuvaamassa Oliveria.

Johan rauhottu!

Pläts.
(Öö, mikä tuo lila on?)

Namsk namsk namsk.



Oliveriin on parempi kuin hyvä lopettaa tän päivän postaus <3 :D . Taidan tykätä uudesta muokkaustyylistä paljon :P . Kiva kiva. Voipi olla että sillä jatketaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti